Halu halu.
Sekarang Jepun panas giler!!

So, kalau nak jalan-jalan, bos pi tempat indoor je la.

20200813_080748983_iOS.jpg
Berehat di high level cafe. Q Plaza Ikebukuro

Bos pun tak tau nak buat apa, pergi la ke Cinema layan movie baru.

20200815_062220196_iOS.jpg
Haa, The Confidenceman JP
Sebab bos tengok cerita ini adalah tempat rakaman yang diorang pilih adalah
Langkawi. so, ramai lah muka Malaysian yang bos tengok dalam ini.

20200813_085121645_iOS.jpg
Yang ini pulak, bos dah tak ada movie lain yang nak tengok.
Bos pilih la documentari IzOne. Bos tengok dan rasa macam dah dekat konsert.
haha

next time, bos rasa bos nak pergi aquarium pulak. hehe



Posted by: hanif (August 18, 2020 8:35 AM)

Back To Top

Calendar

August 2020

Su Mo Tu We Th Fr Sa
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31