Salam Ramadan kepada Muslim.
Pejam celik pejam celik, perasan tak, sudah 1 minggu dlm bulan puasa nie.

Kali nie saye still nak cakap pasal kucing.

Ade satu kafe di Shinjuku yang saye paling suka, bukan sebab cantik atau sedap,
tapi ade 2 ekor kucing kat kafe nie. Yang uniknya, ini bukan cat cafe, tapi kafe with
cat.

IMG-0273.JPG
Berselfie bersama YB kucheng, hehe

Nama kafe nie Cafe Arles, dalam bahasa Jepun, カフェアルル(kafe aruru)

Biasanya, cat cafe, kene bayar ikut masa tau, tapi kafe nie hanya kafe biase.
takder bayar ikut masa.

Kucing kafe nie lagi mesra kot. Cat cafe punye kucing, datang dekat, lari kot, tak leh peluk, menyampah!
Kucing nie pulak, datang sendiri, langsung tak kesah korang sentuh ke peluk ke.

IMG-0262.JPG
Gambar nie, time tengah rilek2 minum air, tetibe kucing nie datang duduk kat belakang,
fuh happy giler. Rase macam di pilih. haha

IMG-0280.JPG
Tanduk dengan kepala pun tak lari. haha

IMG-0286.JPG
Dan! Time mengantuk, datang tidur ngan kami! bapak comel giler!


Older Entry >>

Newer Entry << Jung dong jin


Posted by: trainee (May 11, 2019 7:54 AM)

Back To Top

Calendar

May 2019

Su Mo Tu We Th Fr Sa
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31